page_banner

Avete un sensu chì ci sò più è più persone intornu à voi chì piace à campà pocu tempu? Infatti, ùn hè micca solu voi chì hà scupertu stu fenominu, ma ancu l'autorità di u turismu. In u situ web di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, "camping" hè statu scrittu cum'è chjave in l'infurmazioni ufficiali di viaghju per duie vacanze impurtanti in a prima mità di questu annu. Sicondu u situ web, durante a festa di u "May Day" in 2022, "camping hè diventatu una tendenza, è parechji prudutti di campeghju speciale è squisiti cum'è "vista di fiori + campeghju", "RV + camping", "cuncertu à l'aria aperta +". camping', 'fotografia di viaghju + campeghju' è cusì sò populari trà i turisti. cercatu." Duranti a festa di u Dragon Boat Festival, "i tour lucali, i tour circundanti è i tour autoguidati sò diventati dominanti, è i prudutti di genitori-figlioli è di campeghju sò favuriti da u mercatu.

Ancu qualcunu cum'è mè chì ùn avia micca attrezzatura di campeghju hè stata trascinata da l'amichi per fà tende duie volte in a periferia. Da tandu, aghju cuminciatu involuntariamente à attentu à i parchi è i spazii aperti intornu à mè chì sò adattati per campeghju, è dopu dì à i mo amichi l'infurmazioni chì aghju cullatu. Perchè per quelli chì amanu campeghju, u più impurtante hè di truvà un locu adattatu per "stallà camp". Lentamente, l'autore hà scupertu chì ogni spaziu verde decentu hè prubabilmente "miratu" da campers. Ancu nantu à u chjassu di caminata vicinu à u picculu fiume davanti à a casa, dopu à a notte, qualcunu hà stallatu un "cortina di celu", s'assederà quì à beie è chiacchiere, godendu un picnic à l'ombra...

Camping hè una cosa nova, è hè sempre in u stadiu di cultivazioni è sviluppu. Hè bonu per truvà qualchi prublemi in u tempu è furnisce l'opinioni guida, ma ùn hè micca appruvatu di furmulà normi di implementazione troppu detallati è stretti troppu prestu in questa fase. Ogni sistema deve esse operatu. Se a dimensione di a tenda hè troppu precisa, serà difficiule di implementà una supervisione efficace cù u putere di gestione esistenti di u parcu. Inoltre, l'impostazione di a dimensione di a tenda deve esse basatu nantu à una basa scientifica. Pò esse micca ragiunate per u parcu per limità unilateralmente. Più parti interessate ponu esse invitati à participà à a discussione, è l'affari di tutti ponu esse discututi.

U campeghju hè in realtà un aghjustamentu pusitivu fattu da e persone per viaghjà per rispettà a pulitica di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie. À questu stadiu, duvemu dà à tutti un ambiente più rilassatu. Per i gestori di i parchi, a primura priorità hè di seguità sta tendenza, sfruttà cumplettamente e risorse, apre e spazii di campeghju più adattati, è furnisce cundizioni migliori per i citadini per avvicinassi à a natura.


Tempu di post: Jul-04-2022