page_banner

L'equipaggiu di base di campeghju hè tende.Oghje parlemu di a scelta di tende.Prima di cumprà una tenda, duvemu avè una comprensione simplice di a tenda, cum'è e specificazioni di a tenda, u materiale, u metudu di apertura, u funziunamentu di a pioggia, a capacità di u ventu, etc.

Specificazioni di a tenda

E specificazioni di a tenda in generale si riferiscenu à a dimensione di a tenda.I tende cumuni in u nostru campeghju sò tende di 2 persone, tende di 3-4 persone, ecc. Sti dui sò i più cumuni.Inoltre, ci sò tende per una sola persona per i excursionisti.Ci sò ancu tende multi-persona per parechje persone, è certi tende ponu ancu accoglie 10 persone.

Stile Tenda

Ci hè parechje stili di tenda chì ponu esse cunsiderate per campà avà.I cumuni sò tende di cupola.Inoltre, ci sò ancu tende di spire, tende di tunnel, tende d'una camera, tende di duie camere, tende di dui camere è una sala, è tende di una camera è una camera.tende, etc.. À l'oghje, ci sò sempre qualchi tende cù un aspettu assai peculiar.Sti tende sò generalmente grandi tende cù apparenza peculiar è prezzi più alti.

Pesu di a tenda

Qualchissia hà dumandatu annantu à u pesu prima.Ùn pensu micca chì u pesu di a tenda hè un prublema, perchè u campeghju hè generalmente autoguidatu, à u cuntrariu di l'escursionismo è l'alpinismo, avete bisognu di portà una tenda nantu à a spalle, cusì per i camper, l'esperienza hè u fattore primariu.Pesu Ùn pigliate micca troppu seriu.

Materiale di tenda

U materiale di a tenda si riferisce principarmenti à u materiale di u tela è u polu di a tenda.U tela di a tenda hè generalmente tela di nylon.I pali di a tenda sò attualmente in lega d'aluminiu, palu di fibra di vetru, fibra di carbone è cusì.

Circa l'impermeabilizazione

Avemu da attente à a capacità di a tenda di pioggia.Quandu cuntrollà i dati, u livellu generale di pioggia di 2000-3000 hè basu abbastanza per trattà cù u nostru campeghju.

Tenda Culore

Ci sò parechji culori di tende.Pensu chì u biancu hè u megliu culore per piglià ritratti.Inoltre, ci sò ancu qualchi tende neri chì sò ancu assai belli per piglià ritratti.

Via aperta

Attualmente, i metudi di apertura cumuni sò manuali è automatichi.E tende automatiche di apertura rapida sò generalmente tende per 2-3 persone, chì sò assai adattati per e ragazze, mentre chì e grandi tende sò generalmente stallate manualmente.

Prutezzione è Sicurezza di u Ventu

A resistenza di u ventu dipende principalmente da a corda di a tenda è i unghie di terra.Per i tende appena acquistati, ricumandemu sempre di ricuperà a corda di a tenda, è poi rimpiazzà a corda chì vene cù a tenda, perchè a corda acquistata separatamente hà in generale a so propria funzione riflettente di notte.Hè assai utile à volte, è ùn viaghja micca a ghjente chì esce.

Altru

Nota quì chì i tende di campeghju sò ancu spartuti in tende d'invernu è tende d'estiu.I tende d'inguernu generalmente anu una apertura di chimney.Stu tipu di tenda pò spustà a stufa in a tenda, è poi allargà l'uscita di fume da a chimney.


Postu tempu: Jul-04-2022